31 de març 2009

Homenatge a les Desdefinicions

En Jesús Tibau de Tens un racó dalt del món, que fa poc va celebrar el 100è joc literari, celebra ara les 100 desdefinicions. La veritat és que són construccions molt enginyoses, sovint divertides i que m'agraden especialment.

Així que he decidit fer-li un petit homenatge per celebrar aquesta efemèride i he desdefinit quatre paraules que formen part del nom del seu blog:

Tens: Beguda que conté teïna i que és força tibant.

RAC0: Emissora de radio que precedeix a RAC1.

dALT(A): Una lletra de gran alçada.

mON?: El món perdut.

10 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

ja, ja
Moltes gràcies per l'homenatge que té molt de valor per a mi

Carme Rosanas ha dit...

No sé si me'n sortiria jo d'això...

Mont bo!

Els del PiT ha dit...

No està pas malament, no, és un homenatge merescut.
:-)

sargantana ha dit...

ostres!! com t'ho has currat!!
jejejej
esta molt be, eh!!
a mi tambe m'encanten les desdefinicions...

Mireia ha dit...

Que tremoli en màrius serra a Catalunya radio, je, je

Assumpta ha dit...

OstreeeS!! Què bo!! :-)) Sempre li he trobat molt de mèrit a això de les "desdefinicions", em fan molta gràcia però jo no seria pas capaç de trobar-ne (El "tens" és boníssim jajajaja) :-))

Ma-Poc ha dit...

Jesús: de res. M'alegro que t'hagi agradat. Ja he dit molts cops que les teves desdefinicions són excepcionals i jo només he intentat fer un petit homenatge :).

Carme: mONt bONa aquesta del Mont bo! Segur que també te'n sortiries amb això de les desdefinicions. I si no, sempre pots desdefinir mots amb un dibuix, que et queda fantàstic!

Sergi: Completament d'acord amb tu. :)

Sargantana: Gràcies! Sí, les desdefinicions d'en Jesús agraden molt!

Mireia: Hehe... sempre es podrà passar a RAC0 :)

Assumpta: I tant! Arribar a fer 100 apunts amb 400 desdefinicions té un grandíssim mèrit! A més, el tens deu relaxar, o no?

Assumpta ha dit...

No sé si deu relaxar o més aviat et posa en tensió jejeje :-))

bajoqueta ha dit...

Ala sembles Jesús jajaja. Què bé que ho has fet :)

Ma-Poc ha dit...

Assumpta: Segurament és el que dius, el tens et posa en tensió. Bona. :)

Bajoqueta: Moltes gràcies! :)