25 de setembre 2009

7...= 4!

Ahir, dia de la Mercè, Festa Major de Barcelona, ens atansàrem a la 58a Fira del Llibre d'ocasió. Decidírem badar davant les parades plenes de llibres que ocupen una part del Passeig de Gràcia, ja que no poguérem accedir a la plaça Sant Jaume on les colles castelleres locals feien la seva actuació. Remenàrem una mica i finalment compràrem 4 llibres per un total de... 7 euros. Els títols són els següents:


  • La vida i la mort d'en Jordi Fraginals de Josep Pous i Pagès. (Un clàssic de tota la vida, sense dubte).
  • Una princesa de marte de Edgar Rice Burroughs. (La primera part del cicle John Carter de Mart).
  • Notas para conciertos imaginarios de Carlos Gómez Amat. (Uns apunts musicals).
  • El juego de Berlín de Len Deighton. (Una d'espies).


Ara ja formen part de la meva gran pila de llibres pendents...


La imatge d'avui ha sortit d'aquí.

14 comentaris:

kweilan ha dit...

Ja ens diràs a veure què. Jo només he llegit el primer i és un llibre que em va agradar molt.

Assumpta ha dit...

Caram!! Bona compra!!

Saps què? En llegir Edgar Rice Burroughs m'he traslladat molts, molts anys enrere, quan la meva mare, que era sòcia d'El Círculo de Lectores, va comprar "Tarzán de los monos". Em va agradar tant llegir la història "de veritat", a part de les pelis que havia vist d'en Johnny Weissmuller!! :-))

estrip ha dit...

t'has firat a bon preu, si senyor!

Sergi ha dit...

No sé què estic fent a casa quan podria anar a mirar llibres a Passeig de Gràcia!! Encara hi seran uns dies, oi? He de passar-hi.

Mireia ha dit...

Bones compres... jo ja vaig fer les meves el diumenge passat.

Joana ha dit...

Si que has fet bona compra, jo començaria pel primer, el vaig llegir fa molts anys i ara fa poc, el vaig rellegir. És una gran joia de la nostra litratura.

miquel ha dit...

Ai, quina enveja! Jo només he passat per davant de les parades aquest any. A veure sui encara hi sóc a temps i entre tots no heu acabat les existències.
(dos de llegits:-)

assumpta ha dit...

Quina enveja m'has fet venir. Ara no tinc aquestes opcions.
Prenc nota i ja ens diràs com han anat les lectures.
;)

bajoqueta ha dit...

Quina enveja poder anar a este fireta :)

Osti pues no conec a cap dels que dius... hauré de buscar-los per vore què tal :)

Gràcies per les recomanacions!

Carme Rosanas ha dit...

Molt bé, Ma-Poc... ja ens explicaràs...

Ma-Poc ha dit...

kweilan: Ja us aniré explicant a mesura que els vagi llegint...!

Assumpta: Doncs sí, fou una bona compra i, doncs sí, l'autor és el de Tarzan! Un clàssic!

estrip: I tant! Així fa goig anar de fira!

Xexu: Sí, fins al 4 d'octubre t'hi pots acostar! Segur que trobes coses interessants!

Mireia: Ja ho vaig veure i, de fet, el teu apunt em va recordar que hi havia la Fira... :)

Joana: Completament d'acord. Començaré pel primer!

Pere: Puc assegurar que encara vaig deixar una bona colla de llibres a la Fira... ;)

-assumpta-: A veure quan tinc temps de fer les lectures, amb tants llibres que hi ha a la pila!

Bajoqueta: Probablement els més coneguts són els dos primers. Els dos segons tampoc els coneixia jo abans d'anar a la fira...

Carme: Ho intentaré... :)

wizard ha dit...

Potser t'agrada un de literatura fantàstica . "El nombre del viento". abrasusss d'arbre

Puigmalet ha dit...

El clàssic d'en Jordi Fraginals és un dels meus pendents, també. Tot arribarà!

Ma-Poc ha dit...

wizard: Benvingut per aquí! D'aquest llibre que esmentes n'he llegit molt bones crítiques i és un dels que tinc pendent (primer d'aconseguir i després de llegir). La literatura fantàstica m'agrada quan està ben resolta (penso en Canción de Hielo y fuego, per exemple, que em sembla excel·lent).

Puigmalet: I tant! Tot arribarà! A veure quan podem centrar-nos en els clàssics... :)